עבור לתוכן

סל הקניות

סל הקניות ריק

מאמר: Colors by TAKEANAP

Colors by TAKEANAP

רכות שלא תרצו לזוז ממנה. שמיכת סופט Jacquard
למי שעוקב ומכיר את החברה וודאי בולט הדגש שהחברה שמה מדי עונה על הצבעוניות בשימוש במוצרים לבית. בשנים האחרונות גברה ההבנה שהכדור עליו אנחנו חיים הוא אחד ובהדרגה המושגים ״טבע״ ו״בית״ התאחדו. אנו מאמינים בעיצוב על זמני, בשימוש בצבעוניות אדמתית ובחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה ככל שניתן.  
צבעוניות בהשראת הטבע והאדמה. שמיכות נוי וכיסויי מיטה
המצעים של TAKEANAP מיוצרים מבדים אקולוגים - החברה דוגלת בהשקפה ירוקה והפריטים מאוחסנים, נארזים ונשלחים רק באריזות ירוקות – אין שימוש בפלסטיק באף אחד ממוצרי החברה. 

אל פלטת הצבעים המונכרומטית המזוהה עם המותג מראשיתו, הצטרפו גוונים חדשים בהשראת עולם הטבע: טרקוטה, ירקרק וורוד פודרה. צבע הוא לא רק גוון, הוא אווירה. צבע משדר מסר ומגיע עם סט רגשות שמשוייכים אליו, וניבטים ממנו: כמדי עונה אנחנו בוחרים לכם את הצבעוניות העדכנית המדוייקת ביותר לעונה ולערכים עליהם מבוססת החברה. צבעוניות אדמתית עם פיגמנטים טבעיים שההשראה שלהם נלקחת תמיד מהטבע.

← פלטת הצבעים של המצעים שלנו
זה יכול להיות עלה או ענף או צבע שמיים שיהפוך ליצירה ויישלח למעבדה ליצירת הגוונים המושלמים לבדים שלנו. במפגש אמנותי יצירתי ומהנה נפגשו המעצבים של TAKEANAP עם חברת קולור, ליצירה משותפת: ביקשנו מחברת הצבעים לייצר עבורנו גווני צבע רב תכליתי, הזהים לצבעוניות הבדים של קולקציית הג׳אקארד ולאפשר ללקוחות שלנו לצבוע קיר או חפץ בצבע המצעים. השילוב הזה נפגש בקמפיין מיוחד המסכם את שיתוף הפעולה בין שתי החברות וממנו ניתן להתרשם בצילומים המצורפים.

More Inspirations

Natural dreams

Natural dreams

ציפית לכרית Dream ←

קרא עוד